Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Χαράτσι» 4 Λεπτά Στην Πλαστική Σακούλα: Γιατί Όμως Να Πληρώνουμε Μια Σακούλα Που Φέρει Λογότυπο Επάνω Της Και Άρα Είναι Διαφημιστική;

Λοιπόν είναι τετελεσμένο γεγονός ότι στην Ψωροκώσταινα αυτοί που μας κυβερνούν μας περνούν για βόδια.
Όχι ότι δεν είμαστε μα αυτό είναι άλλη συζήτηση.

Από 1/1/2018 έχουμε χαράτσι 4 λεπτών για κάθε σακούλα.
Και μιλάμε για υποχρεωτικό χαράτσι, καθώς αυτό το ποσό δεν μπορεί να το απορροφήσει μια επιχείρηση, αλλά πρέπει να πληρωθεί εξτρά.
Έτσι λοιπόν χτες όταν έφτασε μια παραγγελία στο σπίτι μου, ο υπάλληλος μου έδωσε απόδειξη συν τα 4 λεπτά για την σακούλα.



Εγώ δεν θα μπω καθόλου στην λογική να πω αν αυτό το μέτρο είναι σωστό ή όχι, πιθανώς και να είναι για να μειωθούν και λίγο τα πλαστικά.
Όμως από την στιγμή που η σακούλα έχει λογότυπο επάνω, έχει φίρμα τότε γιατί εγώ να την πληρώσω;
Δέχομαι το χαράτσι της σακούλας, αλλά δεν δέχομαι να κυκλοφορώ με μια σακούλα που την έχω πληρωμένη και αποτελεί διαφημιστικό προϊόν με φίρμα ή λογότυπο.
Η σακούλα που πληρώνει ο πολίτης πρέπει να είναι κενή από λογότυπα.
Διαφορετικά αν ο επιχειρηματίας θέλει να κάνει το κομμάτι του και να βάζει λογότυπα στις σακουλές τότε να τις πληρώσει αυτός.

Αυτό είναι το σωστό και το δίκαιο.

Δεν ξέρω όμως πόσο σωστό και δίκαιο είναι το κράτος μας απέναντι στους πολίτες του και πολύ περισσότερο αυτοί που βγάζουν τους νόμους πόσο σωστοί και δίκαιοι είναι...

http://www.ksipnistere.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου