Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

BINTEO αφύπνισης: Μαζικές επιθέσεις "μεταναστών" σε Ελληνίδες

του Κίμωνα Χαραλάμπους


Εφιαλτικές στιγμές έζησε 30χρονη Ελληνίδα, μητέρα, την ώρα που έφευγε από το πατρικό της, στο Άργος Πελοποννήσου.
Δέχθηκε επίθεση από πλήθος ξαναμμένων μουσουλμάνων, οι οποίοι προωθούνται πλέον ομαδικά στην ελληνική ενδοχώρα και μετατρέπουν την Ελλάδα σε «λάκκο λεόντων».
Τα λόγια της σοκάρουν ενώ οι στιγμές αυτές θα μείνουν για πάντα χαραγμένες  μέσα της, καθώς κινδύνευσε, όπως λέει, με βιασμό.


Δεν είναι η πρώτη φορά που μουσουλμάνοι μετανάστες δημιουργούν προβλήματα. Παρενοχλούν συνεχώς γυναίκες, ενώ παραβιάζουν και σπίτια. Η αστυνομικές δυνάμεις δεν επαρκούν, προκειμένου να ελέγξουν την παραβατικότητα.
Αυτά προκάλεσε και προκαλεί η πολιτική των «ανοιχτών συνόρων».
«Δεν μπορώ να πιστέψω ακόμη αυτό που μου συνέβη. Ξαφνικά εκεί που περπατούσα όρμησαν κατά πάνω μου  τουλάχιστον 6 με 7 άνδρες αλλοδαποί και στα τριάντα μέτρα ερχόντουσαν άλλοι δεκαπέντε.Φοβήθηκα για τη ζωή μου, αν δεν ερχόταν ο αδερφός μου να με βρει δεν ξέρω κι εγώ τι μπορεί να μου είχε συμβεί», αναφέρει η 30χρονη κοπέλα.



Ο αδερφός της 30χρονης που έσπευσε στο σημείο  προσπάθησε να την απομακρύνει από τους επίδοξους βιαστές της.
Διαβάστε τι ανέφερε:

«Η αδερφή μου είχε νευριάσει με κάποιο προσωπικό της θέμα και βγήκε έξω από το σπίτι για να περπατήσει  και να της περάσουν τα νεύρα. Η ίδια όμως απομακρύνθηκε από το σπίτι και επειδή εγώ γνωρίζω ότι  τα βράδια κυκλοφορούν Πακιστανοί και Αφγανοί και  δημιουργούν διάφορα προβλήματα  κυρίως σε γυναίκες ,ανησύχησα και πήρα το μηχανάκι μου για να πάω να την βρω.
Στο δρόμο συνάντησα την αδερφή μου που την είχαν περικυκλώσει αρχικά πέντε με έξι Πακιστανοί και στα τριάντα μέτρα κοιτάζω ότι ερχόντουσαν άλλοι δεκαπέντε. Κοίταζαν την αδερφή μου από πάνω μέχρι κάτω και κάτι ψιθύριζαν στη γλώσσα τους. Εκείνη τη στιγμή νευρίασα και τους λέω "Τι κοιτάτε, ρε;" και γυρίζω προς την αδερφή μου και  της λέω «ανέβα στο μηχανάκι τώρα, γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να μας συμβεί» και φοβισμένη η αδερφή μου ανέβηκε στο μηχανάκι και φύγαμε . Αν δεν πήγαινα να την συναντήσω και να την φέρω πίσω , αυτοί θα την είχαν βιάσει σίγουρα μέσα στα σκοτάδια».
Όπως επισήμανε ο αδερφός της 30χρονης δεν είναι η πρώτη φορά που παράνομοι μετανάστες δημιουργούν προβλήματα κυρίως σε γυναίκες της περιοχής. «Αυτοί είναι αδίστακτοι , έχουν  δημιουργήσει προβλήματα και με άλλες γυναίκες . Βλέπουν μια γυναίκα να οδηγεί με το αμάξι της και της κλείνουν το δρόμο ή κάνουν πως δεν  την βλέπουν  και περπατάνε στη μέση του δρόμου άλλες  φορές πάλι  κυκλοφορούν γυμνοί μπροστά τους και οι γυναίκες τρομάζουν , είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα με αυτούς τους ανθρώπους»
 Όταν έσωσε την αδερφή του επέστρεψε στο σημείο που βρίσκονταν οι μουσουλμάνοι μαζί με τον άλλο αδερφό του αλλά και φίλους τους και προσπάθησαν να βρουν τους αλλοδαπούς.
 Όμως, οι εξαγριωμένοι μουσουλμάνοι κάλεσαν ενισχύσεις από το γιαπί, απ’ όπου βγήκαν και άλλοι μετανάστες οπλισμένοι με καδρόνια και επιτέθηκαν στα δυο αδέλφια τραυματίζοντάς τα! Οι επιτιθέμενοι εξαφανίστηκαν σε μια στιγμή, όταν αντιλήφθηκαν ότι οι περίοικοι είχαν καλέσει την Αστυνομία.
Τα σχόλια δικά σας!

 http://thesecretrealtruth.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου